Prisjakt

Therese

Medlem sen 2024-11-07
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Jollyroom
OK
(500+)
T
Therese
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Beställde en bilbarnstol som var ganska brådis med att få. ( stod leverans inom 2-4 dagar när beställningen lades) Får ingen leveransbekräftelse på flera dagar så jag mailar kundtjänst för att höra om det är några förseningar, inget svar. Får ett automail om att det är förseningar, mailar kundtjänst igen, inget svar .. fått avisering från PostNord nu men paketet har inte rört sig, mailar kundtjänst, fortfarande inget svar. Varför ens ha en kundtjänst när ingen svarar? Kommer nog aldrig handla på Jollyroom igen efter detta. Stolen beställdes den 2/12, registrerades på PostNord 8/12. Idag är det den 14/12 och inget har hänt. Omdömet gäller främst omöjligheten att kunna få någon som helst kontakt med kundtjänsten ..