Otroligt dålig kundtjänst som bara utnyttjar kunden och missledande leverans information. Först och främst stod det att paketet skulle levereras till ombud men blev istället levererat till ett skåp som kallas för iBoxen och där började problemen. Jag kunde pga tekniska problem med iBoxens app inte hämta ut mitt paket (som endast fick ligga kvar i 7 dagar). Efter det skickades paketet tillbaka och baresso debiterar mig 250kr för ett paket jag inte kunde hämta ut. Jag förklarade på telefon och Mail att jag inte kunde hämta ut paketet pga tekniska problem men det sket dom i. Det sista jag ville göra var att betala returavgiften, men tyvärr så kan man inte få hjälp av Konsumentverket om värdet är under 500kr. Jag jobbar själv inom ett stort företag av e-handel vi skulle aldrig behandla en kund såhär. Kommer ALDRIG att beställa av dom igen. Gör er själva en tjänst och beställ INTE från baresso och berätta det vidare till alla ni känner. Dom förtjänar inte era era pengar och det kommer ni förstå när det går fel (vilket det oftast gör om ni läser omdömena).