Prisjakt

Alex

Medlem sen 2024-12-16
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Jollyroom
OK
(500+)
A
Alex
1 omdöme
Dålig4 månader sedan

Beställde en stokke tripp trapp under en kampanj Jollyroom hade, man skulle få babyset på köpet då. Stolen kom ganska snabbt, beställde en fredag kväll och stolen kom på tisdagen. Men i paketet fanns inget babyset. Så jag ringde kundeservice halv tre samma dag, nej då har dom stängt redan 14.00. Ringde direkt kl10 dagen därpå och förklarade problemet och det visade sig att den färgen jag valde var slut i det babysetet, fick ett mail jag skulle besvara med bilder och film. Efter 3 mail kunde kundservice (som inte svarade jättesnabbt) fortfarande inte se mina bilder eller film så jag fick skicka via Messenger. När det sen var tal om vilken färg så tog det två dagar, dels för att jag ändrade mig och dels för att kundeservice försökte ringa för att få bekräftat vilken färg jag ville ha. Sen var det fredag och inget babyset skickat. Men idag, måndag nästan en hel vecka efter att jag haft stolen och inte kunnat använda den så får jag en notis att babysetet är skickat. Jag förstår bara inte om man har en kampanj på något så skiter man i att lägga i delar eller kontakta kunden? Man lägger bara ner en vara men skippar det som ska ingå. Sen kan jag tycka att kundservice bör vara mer lättillgängliga.