Jag och min sambo beställde ett matbord från Chilli den 8e december, i hopp om att få hem det innan jul. Det visade sig att det skulle vi inte, faktum är att vi aldrig fick ett bord. Statusen på bordet var hela tiden att ordern hade bekräftats och att det skulle skickas snarast. Efter 2 veckor märkte vi att vi nog inte skulle få hem det innan jul och skickade ett mejl om uppdatering från Chilli för att kontrollera om de ens visste om vår beställning. (Full förståelse för att det kan vara mycket att göra för dem inför julhelgen) Svaret uteblev helt och hållet och vi struntade i det över jul. Synd bara att vi fick käka julmaten vid soffbordet 👍🏼. Efter 3 veckor utan varken bord eller uppdatering från Chilli ringde vi till dem för att efterforska vart bordet var, men som så många andra poängterat var det stört omöjligt att få tag i dem trots att öppettiderna berättade motsatsen. Därefter bestämde vi oss för att mejla återigen! Svaret var ett återigen automatsvar som sade att Chilli hade hög belastning och att svarstiden kunde vara 1-2 veckor. Slutet blev att två dagar efter detta mejl till Chilli fick vi ett personligt svar som sade att vår beställning hade avbrutits med anledning av att vi ångrat vårt köp (?) efter att vi fått besked om att bordet ej fanns i lager (?). Ingen av oss har varken ångrat oss eller fått några som helst besked om någonting från Chilli utöver att deras svarstid är lång, jo tack, det märkte vi. Så nu är ordern avbruten och vi har inte fått ett bord på över en månads tid 😀👍🏼 Kollar man på hemsidan så står det, hör och häpna, att det finns två stycken bord i lager! Magiskt att jag och min sambo inte kunnat få någon av dessa då eftersom vi lade beställningen för över en månad sedan! Aldrig mer Chilli. Totalt värdelös support och dyra priser. Ska ni mot förmodan ändå handla dyngan dom säljer så ta faktura så slipper ni ligga ute med pengar för saker som ni ändå inte får! /Alex