Gå inte till butikerna! Tre köer innan man fått sin vara. Kö för att få ut det man precis betalat för det är droppen! Visste exakt vad jag ville ha. Fick köa för att få en lapp nedskrivet för varan ute i butik! Kö till kassa! Lång kö ute vid trång entren med massor med folk som köade och sprang förbi. Skjutdörrar som gnällde. Vill man sälja i burik så är detta inte sättet man gör det på! Köp på nätet där det är billigast! Martin
Granngården har ingen koll på lagerstatus! De skickade inte varan jag beställt! Sms, som inte går att besvara, att de inte har varan. Någon vecka senare kommer inte heller den andra varan som jag gjorde i samma beställning. Nytt SMS som inte går att besvara! Jag är inte intresserad av kundtjänst men det är god ton att förklara varför man inte leverera en vara. 4 brev med fakturor och resp kreditfaktura. Fakturor skall naturligtvis inte skickas om man har skickat varan! Kommer hålla mig långt borta från Gg i framtiden.
Dålig kvalité. Inga reservdelar och egendomligt bemötande! Köpte en billig studsmatta. Fjäderskyddet har efter lite mer än ett år åldrats och faller snabbt i små bitar. Skyddet förvarades inomhus under vintern. Enligt mig är det helt enkelt inte gjort för att vara ute. Säljaren påstod först att det bara var ett års garanti! När jag tittat på hemsidan och på kvittot så var vi överens om att det var två år. Säljaren försökte då påstå att det var slitage och därmed inte var deras problem. Eftersom den är trasig runt om kan det rimligen inte vara slitage. En studsmatta ska vara gjord för att användas utomhus och rimligen för barn. Något reservskydd finns inte längre enl säljaren. Kom ut besviken med ca 280kr och en har kvar studsmattan med trasigt skydd! Företaget borde fundera på kvalitén de har på sina varor samt sin reklamation!