Då och då går det inte längre att registrera aktiviteter vilket i princip enbart gör klockan till ett dyrt och inte särskilt snyggt smycke. Man får starta om den (genom att ladda eftersom den inte har några knappar) då kan det gå att starta aktiviteter igen, men det är inte säkert. Funkar det så kan det gå bra några veckor sen går det inte längre. Den är därför väldigt opålitlig, man har ju inte med sig laddsladd och adapter till gymmet för att kunna starta om klockan varje gång. Har felanmält och haft klockan på service tre gånger. Två gånger har jag då fått nya klockor men alla har samma fel. Tredje gången skickade de bara tillbaks klockan utan åtgärd. Har gett upp på den nu, pengar i sjön.
Elgiganten tappade bort delar av min beställning. Det går inte att ringa butiken och prata med dem om det utan man måste gå via en central kundservice. Får vänta på att bli uppringd och de verkar inte prioritera kundservice över huvudtaget så länge köpet redan är gjort. Elgiganten har under hela vår kontakt rörande köpet visat på helt ickebefintlig kompetens rörande produkten (gashäll) och kundservice verkar de prioritera lägst av allt. Håll er borta från Elgiganten.