Jag har nu haft den i några månader och jag är överlag nöjd. Jag behöver lägga mindre tid på kaffemaskinen totalt sett. Filtret måste rengöras efter varje kanna kokats. Bönor och vatten fylls på mer sällan. Karaffen började spricka efter bara någon månads normalt användande. Jag hörde av mig till support och de lovad d skicka en ny. Support svarar alltid snabbt och trevligt. Om ärendet handlar om något som kan lösas via maskinens mjukvara får du snabbt hjälp. Att få en ny karaff tar lång tid. +Gott nymalet kaffe +Schemaläggning +App +IFTTT +Alexa +Snabb respons från support +Snabb support på ärenden rörande mjukvara -Långsamma på att få ut ny karaff Om karaffen förbättras så har de en riktigt bra produkt som jag personligen tycker är värd pengarna.
Fick min order från dem efter två arbetsdagar. Snabbt! Dock så motsvarade inte det ena paret goggles den bild de haft på hemsidan när jag beställde. Nu har jag mailat dem och klagat. De får lågt betyg tills de åtgärdat sitt misstag. Höjer betyget om jag anser att de sköter ärendet bra. Uppdatering: Fick mailsvar där de säger att de haft fel bild till produkten och att jag kan byta eller få pengarna tillbaka. Lite besviken att jag inte ersätts för min förlorade tid och krångel de orsakat.
Inga drivisar behövs. Liten och smidig. Bra kontakt. Billig.