Aldrig några problem med att handla hos INET, nu när Webhallen inte är ett seriöst alternativ längre så är INET första val. Se bara på deras kampanjer/Julkalendrar,Drops m..m, jämfört med resten av Sveriges datorhandlare! Bra jobbat INET!
Webhallen är på fallrepet, jag har varit kund i över 20 år, Level 23... köpt för över 1/4 miljon... Ofattbart dålig kundservice, massor av utskick - men INGEN som svarar på mejl! CHATen är det enda som fungerar att nå dom sedan länge, men den är NU STÄNGD i "2 månader under sommarmånaderna" - "Vi svarar på mejl inom 48 timmar", NEJ det gör ni inte.. Jag har skickat mejl i 3 veckor nu och INGEN svarar. Ser att flera har samma problem nedan. USELT - Lär av INET tex, inga problem med att nå dem - även under sommaren! Kommer inte handla mer hos Webhallen. Vem kunde tro det....
Toppenservice, bra pris på utgånget tillbehör, hjälpsamma och snabba. Inga problem.
Snabba, seriösa och bra REA-priser! Dock "dåligt" med 99:- i frakt vilket gör att små beställningar tas nån annanstans....
Har varit Amazon kund sedan 2002, Amazon är klart bäst i ALLT. Sällan nåt går fel och utmärkt kundbemötande. Dock behöver svenska amazon.se lite mer tid att bli lika bra som de övriga som Amazon i: USA, Tyskland, Japan m.fl.
Otroligt dåligt. Cellbes tar 55:- i returavgift oavsett om det är deras fel eller inte! Cellbes tar dessutom upp till två veckor på sig innan återbetalning. Skrev tydligt att plagget var skadat, men likväl så fick vi betala 55:- i retur för deras fel och usla kvalitetskontroll. Totalt 110:- för att prova två tröjor! USELT, Amazon, Gudrun Sjöden, Zalando och många fler har gratis retur oavsett skäl för kläder och skor. CELLBES är nu SVARTLISTAD.
Fick fel produkt, men det löste sig snabbt via ett mejl och jag fick gratis retursedel direkt, dagen efter var allt klart. Tack!
Blixtsnabb leverans via Postnord Utkörning, allt fungerade perfekt. Weber är sedan gammalt erkänt bra och min favorit när det gäller kolgrillar.
Weber är sedan gammalt erkänt bra och min favorit när det gäller kolgrillar. Dessutom blå igen som vår gamla 57cm som höll i över 20 år.
Beställde ett UPS batteri 25/1, från Duracelldirekt.se (PSA) fick leverans 29/1, istället för ett ca 4KG tungt UPS blybatteri innehåller försändelsen ett litet 100grams kamerabatteri.... helt fel alltså. Har sedan fredag den 30/1 sänt 4 email till deras kundservice och även ringt till angivet telefonnummer som leder till PSA Parts i London. Där svarar en uttråkad man att "de har 48 timmars svarstid"... detta var måndag 1/2.. INGET har hänt sedan dess. Förutom att de idag skickar en enkät om hur jag upplevde mitt köp! VARNING! Edit: Efter att jag blandat in PayPal kom betalningen i retur efter 2 dagar, då gick det minsann att svara på mejl ffg! Tog en vecka allt som allt. Nu avslutat ärende.