(119)
Har beställt ficklampor därifrån vid 3 olika tillfällen det har fungerat bra alla gånger, senast för ett par dagar sedan. Fick leverans snabbt på 2 dagar.
Har varit sugen på deras grönpunktssikte Osight men ingen i butiken kan svara på vilken siktesbas man ska välja för att siktet ska passa och verkar inte ha någon lust att ta reda på detta heller.... Det är ju hyfsat vitalt för en vapenägare att veta vad som behövs men strategin kanske är att inte sälja... Jag får kika på ett annat sikte helt enkelt....
Försökte reklamera ett ficklamps-hölster och får tillbaka att jag har fel lampa till hölstret trots att det har fungerat utmärkt i flera år för att nu inte fungera. Kommer inte handla hos detta företaget igen om man inte ens är villiga att ta in hölstret och kontrollera det innan man nekar en reklamation.
Valostore får ett svagt ok från mig, leveranstid var ish 3 dagar så de var bra. Däremot i mitt fall där jag köpte en ledramp med positionsljus och blir stoppad av polisen några dagar efter jag monterat extraljuset. Och får till mig att det är olagligt att ha "extra" positionsljus så tycker jag att det är väldigt dåligt av valostore att vilseleda folk med att förvirra en " det här med att de är e märkt gör att extraljusen är godkända" men står absolut ingenstans om att man ej får ha positionsljus på sina extraljus. Vilket jag tycker är väldigt dåligt att dom inte ens tar upp det i sina videos när dom visar extraljus med positionsljus "välj mellan vitt eller orange" är det ända som framkommer. Har givetvis ringt och gnällt på kundtjänst utan framgång i hopp om att andra ska slippa bli stoppade som mig.
Påstår att de har "Snabb leverans 1-2 dagar" - snarare 1-2 veckor... Det har snart gått 2 veckor och jag har inte sett röken av någon leverans. Frågar man kundtjänst skyller de på att det går för bra för dem pga. "rean" (verkar vara en såndär "rea" som ständigt pågår vad det verkar, undrar just vad Konsumentverket anser om saken...). Vem som helst som driver en butik fattar väl att antalet beställningar kommer öka när man har en rea, och planerar för det (t.ex. genom att inte utlova 1-2 dagars leveranstid när man inte kan hålla det). Beskedet från kundtjänst är att ordern kommer skickas under dagen - sedan går det en vecka till och inget händer... Nej, verkligen usel orderhantering, kundtjänst och kundfokus. Återstår att se hur varorna är, om de nu någonsin dyker upp...
Har köpt några gånger och det har alltid varit 100% sen skrev jag att en fjäder till en lampa gått sönder och undrade om man kunde köpa reservdel, svaret jag fick var, det kommer en ny och en bekräftelse på att den var skickad👍🏻👍🏻
En såkallad kund"service" som är under all kritik. Spammar mig dessutom på mitt mobnr som jag INTE gett tillstånd till!
Tänk om alla nätbutiker kunde vara som Valostore. Då skulle man inte behöva skriva några recensioner . Valostore är 100 % seriösa med en suverän kundtjänst som man kan ringa till. Problem ? Dom löser det. Snabb leverans ? Ja . Bra kvalitet ? Ja, i alla fall på allt jag har beställt. Tack Valostore. Mats Wernhager
Köpt 2 gånger utan problem eller fördröjningar. Inte haft med kundservice å göra så kan inte uttala mig om den aspekten.
UNDVIK detta företag om ni vill ha några varor! Lovar massa och håller inget... Leveranser 1-2 dagar 100% kundnöjdhet... Pyttsan, snarare Inga leveranser och 0% kundnöjdhet! Efter 8 dagar får JAG höra av mig och undra vad status är. Då har dom inte ens skickat grejerna, utan att uppdatera eller att höra av sig. Jag fick jaga, maila och lägga massa tid och energi på att dom ens skulle skicka mina grejer som jag betalat för, dom kom ca 2,5 veckor för sent. Nonchalanta företag som pissar på sina kunder, usch! Skit skall skit ha och detta är det märkligaste företag jag stött på!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.valostore.seFullständigt firmanamn: Handshake Sweden AB
Organisationsnr: 556974-8238
Information hos allabolag.se