Köpte en vara och leveransen utlovades på deras sida inom ett par dagar. Då detta var en present så var det viktigt att varan kom i tid men det tog nästan 2 veckor för leverans så jag valde att köpa varan någon annanstans och skicka tillbaka produkten. Phonelife debiterade mig då för frakten trots att deras leveranstid var extremt försenad. Aldrig mer Phonelife.
Försökte reklamera ett ficklamps-hölster och får tillbaka att jag har fel lampa till hölstret trots att det har fungerat utmärkt i flera år för att nu inte fungera. Kommer inte handla hos detta företaget igen om man inte ens är villiga att ta in hölstret och kontrollera det innan man nekar en reklamation.
Arrogant och okunnig personal som antydde att jag skapat felet i ett reklamations-ärende. Aldrig mer Jysk och absolut inte Jysk i Gränbystaden.
Värdelöst, blev lovad fri frakt för en retur jag beställde online då dom skickade varan trots att jag meddelat att jag ville makulera ordern. Lätt att lova saker, svårare att hålla löften.
Extremt struliga, en retur tar över en månad och man kan inte bara returnera en artikel mot en utbytesvara så självklart är artikeln inte i lager sen när man väl fått pengarna för första returen. Vidare så kom den nya beställningen smutsig som om det varit använd och tvättad men med massa fläckar. Aldrig mer About You.
Urusel kundtjänst som inte kan konsumentköplagen. Dom sitter i Storbritannien och sköter Adidas.se:s (svenska Adidas) kundservice. Om garantin har gått ut och du vill använda dig av din rätt att reklamera med konsumentköplagen så har dom ingen aning vad man pratar om. Skickade till Allmänna reklamationsnämnden istället så gör så vid nekad reklamation så kanske Adidas ser över sim bristfälliga kund"service".
Stod vid beställningen att det skulle vara precis 0:- i frakt på min order och sen när fakturan kommer så är det pålagt 80:- i fraktavgift och dom vägrade ändra det utan sa att det är upp till kunden att förstå detta så aldrig mer denna butik.
Beställde en produkt som kom skickad i sin original-förpackning utan yttre emballage så den såg ut som andra hands-sorteringmed trasig förpackning när den kom. Blev lovad återkoppling under dagen för byte vilket aldrig hände.
Beställde 12 köksredskap och fick ett...i fel storlek och dom kompenserar inte för att man ska köra fram och tillbaka till utlämningsstället när dom har gjort fel.
Har aldrig och då menar jag aldrig varit med om en sämre kundtjänst än Amazons. Har spenderat 10 timmar i totalen med att via olika medier försöka att få lösning på ett ganska simpelt problem. Har blivit runtbollad vi tre olika länders kundtjönster och ärendet är fortfarande inte helt löst. Att behöva upprepa sin adress 4 gånger under ett samtal för att personen i andra änden hör så fel att personen återupprepar helt totalt fel information var bara droppen. Aldrig mer Amazon om dom inte börjar servera kaffe till sina trötta anställda som till synes inte vill sitta på kundtjänst över taget...ledordet: kund(service)....service är när man hittar lösningar inte när man är oengagerad och gäspar i luren.