(32)
Man måste göra ett konto för att handla. Nej tack.
Handlade aldrig. Vägrar butiker där man måste skapa konto för att handla. För krångligt. Hittade grejerna billigare på annan sida sedan :)
Jag och en annan kund upplevde liknande besvikelser när vi handlade från Sephora under stora reor som Black Friday och Cyber Monday. I mitt fall, trots en bekräftad beställning, mottog jag ett meddelande om att produkten inte fanns i lager och att köpet inte kunde genomföras. Den andra kunden upplevde något liknande när hens parfymbeställning annullerades flera dagar senare, även det på grund av lagerbrist. Det enda erbjudandet om kompensation var fri frakt, vilket inte känns tillräckligt, särskilt eftersom detta ofta ingår vid köp av dyrare produkter. Dessa upplevelser har lämnat oss båda besvikna och vi önskar att vi hade valt att handla från en annan butik istället. Jag avråder starkt från att handla från Sephora, eftersom risken för besvikelse och förseningar verkar vara hög
Beställde parfym på cyber monday, beställningen gick igenom, fick mail på tisdag att beställningen annullerats pga slut i lager. Ingen kompensation mer än fri frakt, vilket man får ändå om handlar dyra grejer. Skulle köpt från kicks istället, men nu får man vänta då det är ordinare priser
Blev inte att jag handlade eftersom jag inte kunde gå vidare utan att bli medlem i deras kundklubb och godkänna mail eller sms från dem och det kände jag inte för.
Kan rekommendera er att endast boka för upphämtning i butik om ni har en sådan i er stad. Då funkar det felfritt i t.ex. deras butik i Göteborg. Annars kan ni undvika.
super buggy websites, I can't pay or go next step after putting stuff in the cart!
Det går inte att beställa om man inte vill vara medlem i deras lojalitets program Idiotiskt - avstår att köpa hos SEPHORA
+ Leveransen tog 2-3 dagar, fick rätt vara (så fungerade bra). + Produkten var korrekt. - Webbutiken är lite sketchy. Rabattkoden för varan försvann i samband med inloggning men fick tillbaks den när jag backade ut och lade om produkten. Hade ej anledning testa deras retur, men min beställning gick smärtfritt och utan problem.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Fullständigt firmanamn: Sephora Sweden AB
Organisationsnr: 556889-5659
Information hos allabolag.se