Beställde parfym på cyber monday, beställningen gick igenom, fick mail på tisdag att beställningen annullerats pga slut i lager. Ingen kompensation mer än fri frakt, vilket man får ändå om handlar dyra grejer. Skulle köpt från kicks istället, men nu får man vänta då det är ordinare priser
Innovativa hörlurar som sitter skönt i örat, dock hade jag inte vågat springa med dom, mycket bra ljud men användarupplevelsen drar ner betyget. Mitt första par hade bekymmer med att ena snäckan tappade batteri väldigt fort, ibland på 10 min så var den nästan urladdad. Fick ett par nya. Då började nästa bekymmer den ansluter till telefonen fastän hörlurarna sitter i laddningsetuiet, otroligt irriterande, dom kopplar ner direkt när man öppnar luckan så dom sitter i ordentligt. Fick ett nytt laddningsetui, funka bra i början men sen börja den ansluta igen fastän dom var i etuiet, trots att det är fulladdat, jag orkar inte dra i det mer, så jag får ta ur dom ur etuiet och sätta i dom igen när det väl händer, brukar lösa sig då ett tag innan det strular igen. Borde gå att lösa med en mjukvaruppdatering. En annan grej som är dålig år 2022 är att man bara kan para dom med en enhet, mina gamla Earin m2 kunde man ha fler enheter parade med. Uppdatering 2 år senare. Inte en enda mjukvaruppdatering, så har fått dras med problemet att hörlurarna kopplar upp sig mot telefonen trots att dom är i laddningsetuiet. Riktigt uselt.
Håller inte leveranstid och kundtjänst vet ingenting om status på ordern man har lagt. Efter många turer med kundservice så visade det sig att ordern hade aldrig nåt fram till leverantören. Istället för 1 veckas leveranstid så blev det 3 veckor, med resultat att vi fick betala 1400:- extra då vi behövde ta hem en rörmokare och installera kommoden efter att badrumsrenoveringen skulle vara klar. Uppdatering Nu försöker vi få igenom en godwillrabatt men kundservicen är hopplös, man får aldrig svar på mail utan får ringa och sen vänta på att orderavdelningen ska höra av sig. Uppdatering Kundservicen är hopplös, efter ytterligare en vecka utan svar så får man ringa så lovar dom återkomma, sen går det en halv vecka utan svar så får man ringa igen och då återkommer dom under dagen med typ samma frågor som tidigare så nu fick man maila igen så nu kanske man får vänta en vecka till och sen ringa och påminna dom. 🤯 Uppdatering Nu har det gått 6 dagar utan svar från kundtjänst, så nu får man ringa igen. Vi ringde och fick sedan mailsvar som vi svarade på. Uppdatering. Efter ytterligare 1 vecka så fick vi ringa igen och någon högre uppsatt person skulle återkomma.
Talar inte om när leveransdstumet flyttas fram, utan det bara ändras på hemsidan utan att meddela kunden.
Små och snygga, har 6 st i huset. En började falsklarma titt som tätt i somras, plocka isär hela ända in till den optiska mottagaren och sändaren, hittade insekter i enheten, såna små svarta "trips" eller va dom heter. Blåste rent den optiska mottagaren och sändaren och resten av innanmätet, efter det har den inte falsklarmat.
Så snabb leverans har jag aldrig varit med om innan, beställde kl 14 en torsdag och hade det på fredag. Mycket bra!
Baksidan ramlar av hela tiden, helt värdelöst känns inte så bra när ens tablet smäller i bordet.
Dålig kundservice, helt plötsligt slutar dom svara på mail, skickade 30e Juni och för 3 dagar sen en påminnelse. Har skickat till adressen ni skrivit nedan den 16e juli, utan någon som helst respons. Mitt ärendenummer är #33717012, vänligen kontakta mig, då ni uppenbarligen struntar i att svara på mail.
Perfekt tvätt/tork Tar hela 7kg tvätt trots sitt slimmade format, 4kg för torkning. Låg ljudnivå. Våran maskin flyttar sig inte nånting under en tvätt.
Har väntat på svar ang. Den felaktiga produkten som jag fick den 27 november, över en vecka sedan senaste kontakten med Webhallen, inte okej! Ordernummer 7107021 [#KT4406293]