Prisjakt
Annons
  • Mathem

    (24)

  • se
2.2OK
6 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

C
Carl Fredrik
13 omdömen
Usel18 dagar sedan

Höjd gräns igen för att slippa betala avgift för liten varukorg. De skriver på sin infosida att små hushåll istället kan handla mer sällan och göra en större beställning. Men varornas bäst före är bara några dagar efter leverans. De menar alltså att små hushåll måste äta rutten mat om man vill slippa onödiga avgifter.

E
Eva Nordström
3 omdömen
Utmärkt6 månader sedan

Bra för oss som inte jsn handla själva. Isf storhandla. Bra priser, ibland är varorna dyrare men de har billigare leveranspriser. 😀

A
Anders
1 omdöme
Usel6 månader sedan

Urusel kundtjänst. Fick pga av förvirrande meddelande på appen dubbel leverans, ingen förståelse från kundtjänst. Rekommenderar ej mathem, skall sluta handla från dem nu..

N
Nina
1 omdöme
Usel10 månader sedan

Jag beställde mat från Mathem till midsommarhelgen. Leverans var sent den 19 juni. Laxarna jag beställde gick ut den 21 juni. Således hade vi endast EN dag på oss att äta upp all mat som endast hade hållbarhet på en enda dag. Vi skulle äta maten på midsommarhelgen några dagar efter leverans men då hade laxen passerat bäst-före-datum. Beställde för mycket pengar. Jag skickade reklamation på laxen till Marhem. De skrev följande (har skärmdump på detta från chatten med mathem): Vi ser att utgångsdatum är 21 juni och du fick leveransen 19 juni, vilket gör att produkterna faller inom Mathems färskvarugaranti." ! Således är policyn hos Mathem att oavsett om man beställer för tusentals kronor och mängder med mat så behöver maten de skickar hem till dig inte hålla mer än EN till TVÅ dagar. Lurendrejeri, detta vittnar endast om ett intresse från Mathem av att sälja, inte få nöjda kunder eller behålla kunderna. Detta är som att kasta pengar i sjön, vilken familj äter upp mat för tusentals kronor på en till två dagar? Usel service, uselt svar, usel tidsfrist på färskvarugarantin, skärpning Mathem, här handlar vi inte mer.

L
Lisa
1 omdöme
Uselett år sedan

Varit kund i flera år men detta var min sista beställning! Lade en order på över 1000 kr bl.a. på grund av det bra priset på kyckling. Jag fick dock varken kycklingen eller pyttipannan levererad och när jag bad om hjälp med detta hos deras kundtjänst, att få varorna utkörda t.ex. dagen efter eftersom jag hade räknat med att få den maten, fick jag ingen hjälp alls utan bara hänvisning till ett formulär där jag kan få pengar tillbaka. Men ska jag lägga en ny beställning på dessa matvaror tillkommer extra avgifter för liten varukorg och leverans vilket jag påpekade men detta struntar dem i. Otroligt dålig service, när det är dom som gjort fel bör inte jag som kund straffas tycker jag!

A
Annlouise
1 omdöme
Braett år sedan

Toppen. Lite Dyra kanske. Dom har slutat med vissa varor som kräftor, räkor mm men trevlig personal och kommer alltid på utsatt tid. Nöjd

A
Anton Nilsson
1 omdöme
Uselett år sedan

Har länge gillat Mathem då man får allt hemskickat, personalen som kör ut dem i Ängelholm är fantastiskt. Snabba och härliga. Men vilken hjärndöd idiot var det som tyckte att kartonger är bättre än kassar? Jag med min dåliga rygg har svårt att flytta på de låga kartongerna, kan bara tänka mig vilket fruktansvärt arbete ni utsätter er personal på som lyfter lådorna varje dag hela dagen! Har ni ens frågat vad de tyckte om idéen att byta från smidiga kassar till era skitlådor? De passar perfekt till min katt att bajsa i men mer nytta än så gör de inte.

Y
Yvonne
1 omdöme
Uselett år sedan

Tidigare var det smidigt , nu krångligt när man vill ändra eller ta bort en vara från beställningen. Jag har tröttnat.

C
Calle
1 omdöme
Uselett år sedan

Fick SMS ett par timmar innan leverans en fredag, vi måste tyvärr ställa in din leverans p g a tekniska problem. Skitdåligt och jag kommer inte beställa via Mathem igen. Tekniska problem.. ja ni har säkert större problem än så

J
Jennie
1 omdöme
UselRedigerades 2 år sedan

Förbannade Mathem. Vi handlade där igår för att vi är sjuka båda två och skulle slippa gå ut. Leveransen skulle ske idag vilken den gjorde men vi fick endast 8 varor av 30 totalt. Det gick på 1154 kr total och vi får bara 8 varor. De har snott 755 kr av oss för varor de inte levererat. Vart har resten tagit vägen? De verkar bara plockat ihop inte ens hälften av beställningen innan de levererade eller så tog budet inte med sig alla påsar. Vad är det för nötter som jobbar på Mathem? Hur dåligt har Mathem blivit? Jag rekomenderar verkligen inte det stället att handla på. Det har alltid varit något som strulat varje gång med Mathem men detta var droppen. Ska aldrig mer handla där. Vad du gör handla aldrig någonsin på Mathem. 😠 Man kanske ska polisanmäla dem för stöld av pengar?

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: MatHem i Sverige AB

Organisationsnr: 556775-7264