Har uppenbarligen satt i system att lägga ut fel produktbilder för att sedan fastna i dumhetens envishet och hävda att deras bild är rätt, trots att jag ger dem länken till varumärkets egen sida där man ser rätt bild på just den modellen. Ögonmått det finns inte hos booztlet. Returnerade varor som inte stämde med varubilden. Beställde ny liknande från annat varumärke. Får återigen varor som inte stämmer med produktbilden. Kollade nyss på varumärkets hemsida och där ser man en annan bild till exakt den modellen. Därmed kan jag konstatera att detta är satt i system hos booztlet att bara slänga in en random bild som inte är den rätta bilden på varan. Hur svårt kan det vara? Mycket oseriöst av booztlet. Detta bör anmälas till konsumentverket då det är vilseledande och kunderna blir lurade vilket bryter mot konsumentköplagen.
Ny tv köpt direkt från Samsungs webbshop. Trasig från start. Tog lång tid och många försök att nå supporten. De skyller på allt annat än att det skulle vara fel på teven och kräver att jag gör en massa ominstallationer om och om igen. Nu har jag placerat en annan tv på samma ställe med samma antennkabel. Inga problem. Samsung har sålt en trasig tv. När jag kräver service hävdar Samsung att jag själv måste ta mig till en verkstad 8 mil bort och lämna teven där. Det kan inte bli sämre än så här.
Köpte taklampa och blev glad att hitta en butik som inte smyger in märkliga avgifter. Betalade för lampan utan tråkiga överraskningar i kassan, som i så många andra webbutiker.
Vid beställning stod det expressfrakt med leverans till instabox senare samma dag. Efter någon timme får jag besked att paketet försenats. Snopet. Hämta på närmaste Kronans har jag slutat med. Det är samma krångel varje gång. Om jag så bara beställer tandkräm måste jag visa leg 3-5 ggr och personalen springer fram o tillbaka och beter sig som om jag fastnat i en tullkontroll med misstänkt föremål. Riktigt otrevligt. Tyvärr verkar det inte fungera så hemskt mycket bättre att beställa med leverans till paketombud. Tur att det finns andra Apotek att välja istället.
Mycket lång leveranstid. Fick defekta glasögon. Återbetalning sker till fel konto. Bara en massa krångel.
Ok ljud i hörlurarna men mikrofonen är riktigt dålig. Mycket svårt att samtala eftersom de man pratar med inte hör vad man säger.