Jag beställde Solsäng Lyfco Höllviken med Förvaring genom byggshop.se istället för outl1.se pga bättre recentiorer fast dom var både dyrare och har dyr frakt. Sen när jag väl får hem solsängen så fattas regnskydden till lådorna för dynorna. Jag kontaktar byggshop.se direkt genom deras formulär för reklamation och skickar bild och förklaring till vad som fattas. Sen tar det 1 månad innan dom svarar, dagen efter jag pausar klarna fakturan, och då vill dom veta vad som fattas 🤪 Köp hellre era billiga saker på outl1 än byggshop.se / bygghemma.se och alla dessa sidor som är identiska och lita inte på recensionerna ni läser för det måste vara bottar.
Haft ett 20 tal möss men aldrig haft en mus där vänster/höger knapparna klatrar men det gör denna efter bara några månaders användning. Håller in höger knappen men den släpper ändå och vänster knapp registrerar inte varje gång osv.
Köpte min första Botvac D5 Connected för 4 år sen, sedan dess har jag fått den utbytt genom ett garantiärende för den slutade fungera efter en uppdatering, sen 2 år senare slutade dammsugare nr2 att fungera och ingen garanti kvar. När den fungerar så gör den vad den ska, men jag tycker att en dammsugare för närmare 6000:- ska hålla betydligt längre än 2 år. Och jag har i snitt använd dammsugaren max 1 gång i veckan.
Jag har beställt oändligt med varor på nätet från kläder till teknikprylar genom åren och det är väldigt sällsynt att en och samma butik har sånt bra och stort utbud, bra priser, snabb leverans, snabb och bra kundtjänst! Jag må vara fördomsfull men jag hade aldrig förväntat mig denna höga kvalité av en butik som säljer campingartiklar 😅👌 Det är första gången jag beställer husvagnsartiklar men knappast den sista och nu vet jag vart jag ska handla ifrån 😎
Bestämde mig för att köpa MADE Linum elcykel efter kollat runt på olika märken men när jag läste alla dåliga omdömen om butiken här på prisjakt och även andra sidor så var det nära att jag inte beställde. Men efter jag var i kontakt med kundtjänst (chat) som lovade att cykeln fanns i lager så beställde jag ändå och hoppades på det bästa. Beställde på söndag och dom skickade cykeln samt dom andra varorna jag beställt dagen efter (måndag) och på torsdag var paketet framme, och då bor jag i norrland/ångermanland så det gick betydligt fortare än förväntat! Enda jag har och klaga på är att cykeln inte var justerad till 100%, däcken satt inte riktigt fast, växlarna behövde justeras (kanske pga skakig transport) varken lyset eller ringklockan var monterad. Jag skulle ändå byta till dubbdäck så för min del så var det inte hela världen att fixa det själv, jag uppskattar snabbleverans mer. Så jag kan absolut rekommendera cykelkraft och kommer att beställa från dom igen, men jag förstår och lider med alla som har haft strul med leveranser :/
Absolut inget fel på ljudet på själva högtalaren men halva grejen med music flow serien är att man ska kunna koppla ihop fler högtalare för rear surround och "gruppering". Men det fungerar väldigt väldigt dåligt så fort man gör det, skrapar det och tappar kontakten med högtalarna. Jag har sh8 och h4 x2, och nej det är inte mitt nätverk/wifi som är slött, det fungerar hur bra som helst att streama musik till varje enskild högtalare genom wifi, men så fort man kopplar ihop dom börjar h4 högtalarna att skrapa. Har varit i "kontakt" med lg support och den är nog den sämsta supporten jag har varit med om. Går inte ens svara på mailen man får från dom utan man måste då använda sig av deras formulär igen vilket leder till att man måste förklara allting än en gång, fast det kan man inte eftersom man bara får använda sig av 1000 bokstäver ???? Dom har ett eget forum för music flow serien där folk klagar över exakt samma problem jag beskriver här, men dom verkar inte titta där överhuvudtaget.
Absolut inget fel på ljudet på själva soundbaren men halva grejen med music flow serien är att man ska kunna koppla ihop fler högtalare för rear surround och "gruppering". Men det fungerar väldigt väldigt dåligt så fort man gör det, skrapar och tappar kontakten med högtalarna. Jag har sh8 och h4 x2, och nej det är inte mitt nätverk/wifi som är slött, det fungerar hur bra som helst att streama musik till varje enskild högtalare genom wifi, men så fort man kopplar ihop dom börjar h4 högtalarna att skrapa. Har varit i "kontakt" med lg support och den är nog den sämsta supporten jag har varit med om. Går inte ens svara på mailen man får från dom utan man måste då använda sig av deras formulär igen vilket leder till att man måste förklara allting än en gång, fast det kan man inte eftersom man bara får använda sig av 1000 bokstäver ???? Dom har ett eget forum för music flow serien där folk klagar över exakt samma problem jag beskriver här, men dom verkar inte titta där överhuvudtaget.
-Falsk marknadsföring -Skyhög frakt -Dålig kundtjänst +Postnord Det står klart och tydligt på deras hemsida "Beräknad leverans: Ordern skickas senast dagen efter beställning." Det står även "Paket kommer att skickas 2015-XX-XX" efter man har gjort beställningen. Vilket inte alls stämmer, jag gjorde beställningen på torsdags eftermiddag 25/6, måndag 29/6 kl 13:35 står det "Orderstatus: Plockning startade" Jag tog kontakt med kundtjänst och dom skyllde på att en utav varorna just kommit in i lager, fast alla varor fanns i lager enligt deras hemsida när jag beställde. Fick ingen kompensation, dom bad inte ens om ursäkt. **Uppdatering** Tisdag 30/6 kl 10:30 stod det fortfarande "Orderstatus: Plockning" Ringde återigen kundtjänst och hon jag fick prata med försäkrade mig gång på gång att varorna var skickade på fredagen 26/6 - fast det stod klart och tydligt "Orderstatus: Plockning" under mina beställningar på www.clasohlson.se Jag ringde kundtjänst igen för att be om kollid på mitt paket som var skickat, för någon leveransbekräftelse hade jag inte fått. Då fick jag prata med en annan på kundtjänst som säger att paketet inte alls är skickat, och medger att hon jag just har pratat med har gjort "fel" som har sagt att paketet är skickat. Efter 3(!) arbetsdagar skickades paket tillslut, som tur var så var posten snabb, 26 timmar senare hade jag mina varor. Återigen, inget tal om kompensation eller ens en ursäkt. -Falsk marknadsföring -Skyhög frakt -Dålig kundtjänst +Postnord
Jag förstår att det blir billigare att skicka varor som brev, men när det ska ta 5 arbetsdagar att få det så önskar man att man hade ett kollid. Hädanefter kommer jag välja andra sidor som har betydligt snabbare leverans, jag betalar hellre frakt och får mina varor i tid.