Fick inte mitt förbokade spel på utsatt dag (4/3, GT7) utan på efterföljande måndag. Själva spelfodralet hade också en mindre skada i plasten. Varken toppen eller botten.
Efter snart en månad har de fortfarande inte levererat vår beställning. Har ringt kundtjänst 2 ggr och mailat en gång. Först fick jag beskedet att beställningen skulle komma "nästa vecka". 2 veckor senare utan leverans emailade jag deras support och då skulle de kolla upp vad som gått snett och återkomma. Ytterligare en vecka senare utan varken leverans eller återkoppling ringde jag själv upp Jollyroom. Då skulle det återigen kollas upp (denna gång var jag förberedd och hade kollat upp produkten som nu inte längre fanns att beställa på deras hemsida). Jag nämnde att produkten inte längre tillverkas till Anna i supporten och ja, se där ja, den hade visst utgått även hos Jollyroom. Vi kom då överens om att en motsvarande produkt skulle skickas istället. Detta var i fredags (fick även utlovat att absolut senast tisdag skulle den nå oss)... Idag är det onsdag och ingen leverans, spårningsnummer eller återkoppling från deras support. Vi handlar väldigt mycket på nätet och aldrig någonsin har varken min fru eller jag varit med om sämre service. Det har varit trevliga tjejer i supporten men vad hjälper det när resultaten från deras löften uteblir. Kontentan av vårt försök till shopping hos Jollyroom är att vår ettåring och hans eventuella framtida syskon får alla sina leksaker, biltillbehör, kläder etc. Från allt annat än detta företag. Gör era barn en tjänst och undvik Jollyroom.