Ingenting fungerar som förväntat när man försöker beställa på webben. Det går inte att betala med kort och när man väljer betala i butik så blir det fel butik varan ska hämtas i.
Kan inte hantera reklamationer! Cykelkraft/Cykloteket/Spobike AB krånglar till det när de ska hantera reklamationer! Reklamationen började den 22 oktober! Från början fungerade det hur bra som helst, men sedan tog det en evig tid och blev bara dåligt. På frågan om de kunde skicka en ny del svarade jag att de kunde skicka den hem till mig och angav adressen. Efter evig tid kom äntligen en ny del, men till butiken. Då hade de tydligen frågat om det var okej att skicka delen till butiken fast jag angivit att jag ville ha den hemskickad. Den 13 november blev jag lovad att de skulle skicka hem delen till mig som jag önskade från början. Redan idag den 14 november kom delen, FEL DEL! Då har de ändå krävt in en film som visar både vilken del det gäller och att den är trasig.