Enligt reparatören som var här funkar bara autodimmningen i 'Artmode' endast på en förinställd nivå, dvs om man som jag har ett väldigt ljust rum kommer konsten se mörk ut under hela dagen eller som en ljusskärm på kvällen om jag inte själv vill justera varje timme med fjärrkontrollen vilket får hela syftet med en TV som skall smälta in i rummet att bara bli bökigt.
Enligt reparatören som var här funkar bara autodimmningen i 'Artmode' endast på en förinställd nivå, dvs om man som jag har ett väldigt ljust rum kommer konsten se mörk ut under hela dagen eller som en ljusskärm på kvällen om jag inte själv vill justera varje timme med fjärrkontrollen vilket får hela syftet med en TV som skall smälta in i rummet att bara bli bökigt.
Enligt reparatören som var här funkar bara autodimmningen i 'Artmode' endast på en förinställd nivå, dvs om man som jag har ett väldigt ljust rum kommer konsten se mörk ut under hela dagen eller som en ljusskärm på kvällen om jag inte själv vill justera varje timme med fjärrkontrollen vilket får hela syftet med en TV som skall smälta in i rummet att bara bli bökigt.
Tog över 2 månader för att få 18000 kr tillbaka för en retur. Ringde och/eller chattade med deras support varje vecka och blev alltid lovad att det skulle bli löst inom några dagar, att det inte var något fel från min sida och att jag skulle få återkoppling samma dag. De hörde aldrig av sig, till slut kom pengarna tillbaka men varken kompensation eller ursäkt har jag fått.
Riktigt besviken på deras hantering av en avbeställning. Avbröt en order som jag hade betalat den 27/2 fick svar då att jag kunde förvänta mig att få tillbaka pengarna inom 2-5 arbetsdagar. Har sedan dess kontaktat dem ytterliggare 2 gånger utan någon förbättring. Hörde av mig ännu en gång idag 14/3 och får då svar att jag har pengarna om 2-8 bankdagar. Riktigt irriterande! Jag har tidigare handlat vitvaror av dem och detta fungerade bra men detta är första gången jag har behövt använda deras kundservice och den verkar inte fungera alls.