Fyllde vätskeblåsa till dryga 1l, och vid löpning så skumpade bältet, samt att det inte sitter speciellt bra, då det blir som att stoppa in en boll i väskan, jag tyckte inte heller att bitventilen fungerade speciellt bra, jag tror att denna är bäst till tex skidor eller rullskidor, för löpning så finns det nog bättre lösningar.
Beställde en regnjacka 21/8, inga sändningsuppdateringar sedan 31/8, mailade dem 20/9 och undrade vad som händer, de skrev att order kommer snart, har mailat dem idag igen 26/9 och bett dem återbetala, jag har ju sett att de haft dåliga omdömen, men av snålhet så handlade jag härifrån ändå, och med facit i hand så ångrar jag verkligen det.
Toppenhjälp från kundtjänst med försändelse som tappats bort av Posten, god service och snabba svar, toppen!
Beställde ett Garmin HRM-pulsband för två dagar sen och idag så plingade posten på dörren och levererade, så i detta fall var det snabbt och till bra pris :)
Jag beställde först två olika golv där jag påtalade att det inte fungerade med lång leveranstid (över en vecka) och det skulle de kolla så jag lade beställningen, ett par dagar senare så fick jag leveransbesked och då skulle det ena golvet ta över två veckor så jag var då tvungen att kontakta dem och avbeställa det ena golvet, och då försvann även clips som jag skulle ha till det andra golvet som jag fortfarande skulle ha då det även var beställt golvsocklar som var färgmatchade med det golvet och som skulle fästas med dessa märkesspecifika clips. Jag har nu ringt och mailat ett flertal gånger under flera veckors tid, det är omöjligt att de återkopplar något, alla samtal och information verka gå i ett svart hål. Jag blev ombedd vid senaste samtalet att jag skulle skicka samma information via mail så skulle de ta tag i det, två mail och två veckor senare inget livstecken. Katastrof att det skall vara helt omöjligt att få dem att skicka det man behöver och som faktiskt blivit felaktigt bortplockat från ursprungsordern, mitt ordernummer: 116039 ifall de skulle råka läsa detta och kanske tycka att det inte är den bästa reklamen, så kanske de kunde lägga 5min på det och lösa problemet. Uppdatering: En dag efter att jag lagt in detta så kontaktade Golvshop mig och erbjöd sig att skicka ut de saknade clipsen utan någon kostnad för mig som kompensation för att jag hamnade mellan stolarna, de dök upp på utlämningsstället några dagar senare, där tyvärr ombudet lämnat ut försändelsen till nån annan, men det är ju absolut inte golvshops fel, bara ruskig otur så nu får jag försöka få tag i en ny uppsättning.
Köpte en sänggavel, var på rea, ord pris 2995:-, priset var 1700:-. Med en rabattcheck fick jag yterligare 500:- rabatt. Leverans gick bra och snabbt. Angående sänggaveln så kändes det mer som att den var i 1200:- klassen än 3000:- klassen.
Ringde o beställde en gräsklippare på torsdagen, förde över pengar på kvällen, onsdagen efter så hade jag gräsklipparen hemma hos mig.