Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals

ockermark

Medlem sen 2011-12-09
18
Bidrag
3
Hjälpsamröster
Proffsmagasinet
Utmärkt
(500+)
o
ockermark
18 omdömen
Usel7 månader sedan

Förmodligen sämsta kundservicen jag någonsin upplevt, de verkar totalt okunniga om de produkter de säljer och helt ointresserade av att skicka relevant information för att kunna hantera en reklamation.

Buyersclub
Bra
(142)
o
ockermark
18 omdömen
Usel3 år sedan

Varning! Har ingen koll på vad de säljer, skickar fel varor och låtsas som det är rätt, fast det är uppenbart fel.

Granngården
OK
(500+)
o
ockermark
18 omdömen
Usel3 år sedan

Sämsta företaget jag beställt från.. De delar upp en order på olika butiker som ofta(!) har felaktigt lagersaldo.. då får man bara delar av det man beställt trots att det finns i lager någon annanstans..

Brothers
Dålig
(10)
o
ockermark
18 omdömen
Usel3 år sedan

Kanske Sveriges sämsta kundservice? Tar dagar att få svar och efter flera veckor har jag fortfarande inte fått hjälp..

Liljekvists
Bra
(500+)
o
ockermark
18 omdömen
Utmärkt3 år sedan

Handlat på black week, klart bäst priser av alla på det jag ville ha. De skickade varorna direkt och svarade mycket snabbt på mail. En vara blev fel och ny vara skickades omedelbart. Fick snabba mailsvar på mina frågor och blev uppringd redan efter nån timme när jag bad om det.

Addnature
Utmärkt
(500+)
o
ockermark
18 omdömen
UselRedigerades 5 år sedan

Verkar ha ordentliga problem med hemsidan. Jag la en order på en klocka de hade på lager, men ordern gick inte igenom utan en sida om tekniska problem kom upp och en uppmaning om att jag skulle göra om beställningen trots att det också stod att klockan nu inte fanns på lager... Det hindrade dock inte dem att skicka till Klarna att beställning ändå genomförts...

Reference Audio
Utmärkt
(500+)
o
ockermark
18 omdömen
UtmärktRedigerades 5 år sedan

Imponerar inte. Avsevärt längre leveranstid än utlovat. Ingen återkoppling under tiden. Saker fattades dessutom i leveransen! Vill ha betalt innan komplett leverans, eller att jag avbeställer, istället för att skjuta fram betalningsdatum för faktura. Edit: Har fått en återkoppling/förklaring till det inträffade, de har gått igenom ärendet på ett mycket bra och uppskattat sätt!

Stiga Multiclip Pro 50 S
Full Star 1
1
(2)
o
ockermark
18 omdömen
Half Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 6 år sedan

Saknades muttrar och flera bultar var inte åtskruvade utan lossnade och försvann nästan direkt. Köpte "pro" för kvalité, men fick motsatsen. Efter att verkstan skruvat ihop den börjar motorn gå ojämnt så nu får den åka in på verkstan igen. Använd kanske en timme hittills.