Mycket bra pris och snabb leverans. Robotklipparen testar jag först i april.
Köpte en stringhylla där det saknades delar i förpackningen. Gjorde reklamation för ca 2 veckor sedan och fortfarande har inget hänt med mitt ärende. + Bra utbud - Kundtjänst och reklamationsavdelningen. Otroligt nonchalant mot mig som kund att inte vilja lösa problemet snabbt när det blivit fel. Svar till Rum21, jag har varit i kontakt med er kundtjänst. Även om jag väljer att kontakta reklamationsavdelningen så kommer jag till kundtjänst. Svaret från kundtjänst är att man bara kan "stöta på" reklamationsavdelningen.
Det bästa med ASUS shop är att det var hyffsat enkelt av annullera ordern. 3 arbetsdagar har gått och ordern har fortfarande inte rört på sig. Beställde en annan telefon istället, ska komma imorgon vid 15.40, där har ASUS en del att lära.
Otroligt skönt att slippa sladd och ändå ha minst samma kapacitet. Jag upplever att golv och mattor blir blir renare och fräschare och att det blir mer damm i uppsamlaren. Ser det som positivt att man behöver tömma ofta :). Enda negativa är det plastiga känslan, håller tummarna att det håller lika bra som min gamla panasonic från 1997.
Välsorterad webbutik med bra priser. Bra med många leverans möjligheter och betalning via swish, klarna eller kort.
Någon dag längre leveranstid pga att varan skickas från Tyskland, i övrigt inget att klaga på. Är nöjd med min vara:)
För ett år sedan ringde jag och beställde en lampa som jag skulle kunna hämta i butiken några dagar senare. Efter 3 veckor så hade dom fortfarande inte fått hem någon lampa, svaret var att vi glömt att beställa den. För 2 veckor sedan var jag inne i butiken och ville ha en lampa som inte fanns i lager. Lampan var beställd och skulle komma 3 dagar senare och dom lovade att ringa eller sms:a mig så fort den var hemma. Har inte hör ett ljud från butiken så nu har jag beställt från en annan butik. Jag kommer att besöka butiken även i framtiden men då för att titta ut en fin lampa som jag sedan köper hos någon konkurrent. Ett tips till er i butiken är att slänga blocket där ni antecknar namn och nummer till kunder som ni lovar att höra av er till och satsa på något som fungerar bättre.