Hade jag vetat det jag vet idag hade jag aldrig beställt härifrån. Kundtjänst finns i Sverige (och JA, den lär ni få kontakta). 4-5 dagars leverans är nu inne på sin 4:e vecka med leverans-strul. Tältet skickas från Tyskland med UPS i löjligt svagt emballage. I min leverans saknades ett paket, efter en vecka påstår UPS lögnaktigt att det levererats. Efter påtryckningar skickas ersättningspacket för det försvunna kollit. Efter ännu en vecka ringer transportbolaget och meddelar att paketet är trasigt och tältpinnarna ligger som plockepinn på deras lager. Saknas rör, så det paketet åker i retur, samtidigt skickas nytt paket för 3:e gången. Så här lär det hålla på hela sommaren..... har redan fått hyra tält vid sidan om.
Har varit kund hos Comviq rätt länge och det har fungerat rätt bra, lite strul då och då men det har varit relativt lätt att nå supporten... tills för några månader sedan. Oerhörda väntetider i telefonsupporten, chatten har funkat 1 av 20 ggr ca. Mail får jag inga svar ifrån osv. Gav upp när de dessutom plockade bort min överrenskomna rabatt som skulle vara fixerad i 12 månader. För hel_ete, har man ingått ett avtal/ överenskommelse så hållar man det, ELLER HUR COMVIQ!? Har nu sagt upp bredbandet, övriga mobilabonnemang kommer sägas upp löpandes allt eftersom. Sveriges i särklass sämsta mobiloperatör.
En helt makalös apparat! Mappade gröningens ytterkant "a la köra radiostyrd bil", slängde in ett 10-tal no go-zoner... Klart. Jobbar effektivt i ett icke slumpmässigt arbetsschema. Klipphöjd mm styrs från appen, man får se till så att man har wifisignal ut till laddhuset bara. Min robot "bor" under altanen, har lagt in körväg i appen..funkar finfint. Har relativt lätt tomt på 1000m2. Lidarn funkar förträffligt, tomt, hus, träd mm kommer upp som en 3D karta. Detta är framtiden, klippning med begränsningskabel kommer säkerligen försvinna helt. Supernöjd.
Väldigt långsam orderhantering, fick mail att varorna var skickade vilket visade sig vara ren Bullsh_t. Avbröt ordern. Blir aldrig mer ett köp härifrån.
Bättre än Homebase2/ Eufycam2 pro på många sätt. Stabil uppkoppling och helt ok bild. En liten detalj som stör mig...appen aviserar 24 notifications, sen är det stopp. Får starta om/ tömma catch varje dag. Tog ett tag innan jag fattade detta, hoppas på ändring kommande uppdateringar.
Beställde ett PS5 bundle som fanns i lager för omgående leverans. På den beräknade leveransdagen hade fortfarande inte paketet lämnat lager. Försökte göra en återbetalning men det gick inte för att ordern hade gått för långt i processen. Så nu blir det varken ps5 till grabbens födelsedag eller återbetalning för att köpa i fysisk butik. Så jäkla kasst hanterat.
Välkändt problem med tempsensor på batteri = tar ej laddning....och skulle man få den till att ladda så är den känslig för arbetstemperatur utomhus = vill ej starta. Skräp!
Beställde en klocka, får orderbekräftelse att köpet lyckats. Får nytt mail att klockan har skickats från externlager och är på väg. Får nästa dag ett tredje mail att klockan är slutsåld. En gåta att detta företag tilldelats pris som årets (2022) butik här på prisjakt.
Vill ni beställa livsviktig receptbelagd medicin, så gör det inte genom Apotek hjärtat. Leveransförseningar för att man allt som oftast inte hinner packa för leverans, skrämmande dåligt!
Har köpt cyklar och tillbehör genom åren för +50.000 kr. Allt har fungerat bra och smidigt...tills något går sönder, då startar mardrömsstrulet, total avsaknad av kundservice. Man skiter fullständigt i kunden, garantiärende som man blundar för, går ej att ringa, svarar ej på mail, försökt nå dom via diverse sociala plattformar etc etc. Inte kul med en Nyinköpt Elcykel vars laddare slutat fungera efter 2 månader.