Är ju bara väldigt tråkigt att Kjell & Co inte levererar till min adress (i Stockholm). Leverans skulle ske med PostNord till Postlåda/dörr men PostNord hade som vanligt inte lust att göra sitt jobb och leverans uteblev. Jag, som hade ett gott intryck av Kjell & Co, ringde deras kundtjänst för att be dem rätta till felet (de är ju kund hos PostNord så reklamation måste göras av dom). Jag fick veta att Kjell & Co inte kunde göra något "för det var ingen idé att skrika på PostNord". Tråkigt att jag som precis skapat ett företagskonto hos Kjell alltså inte kommer att kunna handla där mer.
Strålande service, bra produkter och bra priser. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande i telefon, via mail och vid avhämtning. Här känns det tryggt att handla!
Fantastiskt sortiment, låga priser och blixtsnabb hemleverans. Rekommenderas!
Beställde och betalade för hemleverans men paketet har levererats till en servicepoint jag inte kan ta mig till. Baresso svarar varken på mail eller på telefon. Totalt oseriöst företag 🤬🤬🤬
Perfekt! Handlar alltid på apotea! Snabb och gratis leverans med bud.
Ja, en fantastisk maskin tills den går sönder! Mina 2 stjärnor är alltså för obefintlig kundservice hos DeLonghi. Det går inte att nå DeLonghi på något sätt. Via telefon är kontoret stängt fast man ringer på utsatt telefontid. Formuläret på deras hemsida ger felmeddelanden. De har ingen närvaro på Sociala media (stort varningstecken!). Trots att maskinen gick sönder efter mindre än 6 månader fick jag lämna in den hos ÅF (MediaMarkt) för vidarebefordran till 3dje part för service. Jag fick inget erbjudande om utbyte till felfri vara utan får vara utan kaffe i minst 1 månad. ÅF skyller på DeLonghi's regler och därför ville jag kontakta DeLonghi direkt men det var alltså omöjligt.