Hur kan en stor butikskedja som Mio välja att jobba med den usla banken resurs bank där alltid allt går fel? Bara det innebär lägsta betyg.
Deras lagerstatus stämmer inte alltid, så det finns risk för att du beställer något de verkar ha i lager, för att du sedan märker att det inte händer något med beställningen. Bra utbud annars, men för mig är det viktigt att man får varorna snabbt och man förväntar sig att detta företag har ett modernt lagerhanteringssystem
Har blivit en i mängden från att förut varit förstavalet. Tramsigt med 3000kr för fri frakt. jag kollar alltid på inet, webhallen etc innan dustin då de både är billigare och har lika snabb leverans
Väljer en butikskedja att enbart anlita den leverantör som är sämst i klassen, dvs Bring, blir det inte ett bra betyg då det alltid blir problem eller fördröjningar med leveranserna. Ge oss fler leveransalternativ.
Helt värdelös botten blir rund direkt trots att man sköter den som man skall. Gäller alla hans modeller
Väldigt aktiva och hjälpsamma under säljprocessen för att sedan gå ner till flera veckors responstid när man behöver support. Dessutom glömde installatörerna att isolera ingångshålet från insidan vilket resulterar i både kallras samt 10 graders missvisande innertemperatur på grund av att sensorn sitter nära ingångshålet.
Väldigt snabb leverans och bra priser, så här kommer jag att handla fler gånger. Det enda negativa är att du får stå för returfrakten själv vilket kan bli kostsamt om du köper tunga produkter
Snabbast leverans på marknaden, vilket innebär att jag alltid kollar efter produkten hos dem först.