Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals

Countrykillen

Medlem sen 2011-01-01
6
Bidrag
1
Hjälpsamröster
Harald Nyborg se
Bra
(66)
C
Countrykillen
6 omdömen
Braett år sedan

Beställde lite verktyg. Kom efter några timmar på att jag önskar komplettera ordern. Vid mailkontakt (vilket fick smidigt) så kunde de inte justera ordern, men de kunde lägga en ny order utan frakt. Allt kom sedan som det skulle.

TemNet.se
Utmärkt
(25)
C
Countrykillen
6 omdömen
Usel4 år sedan

Skickar spam-mail till alla mailkonton som kan slurpas upp av detta bolag.

Bax Music
Dålig
(163)
C
Countrykillen
6 omdömen
Dålig5 år sedan

Endast halva min order skickades (Totalt ordervärde 32000sek). Kontakt med Bax kan sammanfattas såhär: Mailsvar (oavsett adress) – (nästan) Obefintlig svarsrespons. Telefon – Trevliga men kan inget göra. Facebook Sverige – Svarar men kan inget göra. Facebook Amsterdam – Genom denna kanal löste sig mitt ärende. Två gånger under en period om 43 dagar hör Bax av sig självmant. Dag 20 – ber om ursäkt för försening, Dag 37 har de felsökt klart. Bristen på information från Bax sida i detta ärende med ett produktvärde på 16000sek (vilket jag hade förbetalt) gör detta köp till bland det mest skrämmande jag har varit med om. Denna behandling är inget jag någonsin vill genomlida igen och kommer tyvärr inte handla av Bax igen. Har du har tur och får dina varor du har beställt på en gång så gick det snabbt och var prisvärt. Har du oturen och har problem med din order väntar dig en uppförsbacke i ärendehantering. Dag -5. Order placerad på 1st högtalarsladd samt 2st kolumnhögtalare. (Observera att order skapas Black Friday kväll.) Dag 0 (Planerad leveransdag). Inte ett ljud. Ingen avisering. Dag 1. Efter sökning av kollinummer på posten så lokaliseras två kollin som har lämnats på utlämningsställe. En högtalarsladd samt En halv högtalare är nu mottagen. Mail (på engelska) skickat på kvällen till Bax för att eftersöka resten av min order. Dag 2. Ingen kontakt från Bax. Dag 3. Ingen kontakt från Bax. Lördag. Dag 4. Ingen kontakt från Bax. Söndag. Dag 5. Ingen kontakt från Bax. Mail (på svenska) skickat sen eftermiddag till Bax för att eftersöka resten av min order. Dag 6. Ingen kontakt från Bax. Dag 7. Ingen kontakt från Bax. Jag ringer till Bax sen eftermiddag för att söka resten av min leverans (trevligt bemötande). Får reda på ett till kollinummer som finns. Lokaliserar detta kolli och hämtar ut det. Har nu mottagit sista halvan av en högtalare. Saknar nu ”bara” en hel högtalare. Ringer åter kundtjänst för att fråga om var resten av ordern befinner sig. De skulle felsöka. (Återigen trevligt bemötande.) Dag 8. Ingen kontakt från Bax. Dag 9. Ingen kontakt från Bax. Dag 10. Ingen kontakt från Bax. Lördag. Dag 11. Ingen kontakt från Bax. Söndag. Dag 12. Ingen kontakt från Bax. Jag ringer Bax kundtjänst och frågar hur det går. Inget nytt, men jag frågar om de kan svara på mitt mail så att jag vet att mina mail har gått fram vilket de gör på en gång. (Återigen trevligt bemötande.) Dag 13. Ingen kontakt från Bax. Dag 14. Ingen kontakt från Bax. Dag 15. Ingen kontakt från Bax. Jag ringer Bax på eftermiddag. De kan fortfarande inte ge några besked. Dag 16. Ingen kontakt från Bax. Dag 17. Ingen kontakt från Bax. Lördag. Dag 18. Ingen kontakt från Bax. Söndag. Dag 19. Ingen kontakt från Bax. Jag ringer Bax på eftermiddag. De kan fortfarande inte ge några besked. Dag 20. Mail från Bax där de ber om ursäkt för försening. Dock inget nytt om min order. Julafton. Dag 21. Ingen kontakt från Bax. Juldagen. Dag 22. Ingen kontakt från Bax. Annandag jul. Dag 23. Ingen kontakt från Bax. Dag 24. Ingen kontakt från Bax. Lördag. Dag 25. Ingen kontakt från Bax. Söndag. Dag 26. Ingen kontakt från Bax. Dag 27. Ingen kontakt från Bax. Nyårsafton. Dag 28. Ingen kontakt från Bax. Nyårsdagen. Dag 29. Ingen kontakt från Bax. Dag 30. Ingen kontakt från Bax. Dag 31. Ingen kontakt från Bax. Lördag. Dag 32. Ingen kontakt från Bax. Söndag. Dag 33. Ingen kontakt från Bax. Annandag jul. Dag 34. Ingen kontakt från Bax. Jag ringer Bax på kvällen och får samma svar, utredning pågår. Mailar samt skickar meddelande på FB (Sverige samt Amsterdam) till Bax efter detta bilder på de kollin jag har fått. Dag 35. Ingen kontakt från Bax. Dag 36. Ingen kontakt från Bax. Dag 37. Bax hör av sig via Facebook (Amsterdam)! De tänker skicka den sista högtalaren jag har betalat för. Dag 38. Dag 39. Dag 40. Dag 41. Dag 42. Dag 43. Leverans av sista kollit!

Proshop
Utmärkt
(500+)
C
Countrykillen
6 omdömen
UtmärktRedigerades 9 år sedan

Som utlovat. Bra pris. Rätt produkt. Snabb leverans :)

Samsung HM1000
Full Star 1
2.5
(2)
C
Countrykillen
6 omdömen
Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 11 år sedan

Att det endast krävs en knapptryckning för att ringa upp senast slagna nummer gör att jag inte kan använda denna. Det är helt enkelt för lätt att ringa folk omedvetet om man råkar komma åt den. Kostade mig visserligen "bara" 300kr, men de pengarna känns helt bortkastade. Funktionen för att kunna koppla till två enheter är dock bra (anledningen till att jag köpte den).