Har återvänt till butiken och handlat igen, efter ett fel på min order så fick jag den korrigerad mycket snabbt så jag tror deras kundtjänst är på väg åt rätt håll. Efter detta omdöme (har uppdaterat texten) fick jag snabb hjälp med att få min retur godkänd då det som beskrivet nedan var en obruten förpackning. Jag beställde ett tält och när det kom fram insåg jag att det var för stort och vägde för mycket, jag packade aldrig upp tältet eller ens öppnade kartongen Jag skickade då tillbaka tältet i samma emballage och helt oöppnad förpackning med deras retursedel och följde deras rutin. De meddelar sedan att de inte accepterar retur för att tältet var smutsigt, dvs. de måste isåfall ha skickat mig en defekt vara som de inte vill ta ansvar för. Blev besviken och kanske något att ha i åtanke om ni känner för att handla här.
väntar fortfarande på min pre-order av en ny telefon som såldes med kampanj om extra utrustning. Eftersom telefonen inte verkar komma iväg så är det stor risk jag missar den kampanjen så jag är väldigt missnöjd som förstagångskund.
Handla inte här, deras angivna priser är utan moms och tullavgifter så det kommer bli en dyr historia om ni tror att ni köper något billigare härifrån än motsvarande konkurrenter.
Jag älskar egentligen webhallen men på senare tid har deras Kundservice varit under all kritik. Fick fel varor, varpå jag skickade tillbaka de felaktiga varorna och tvingade mig vänta på att få rätt vara trots jag betalt och inte gjort något fel som kund. Pga. Covid hade jag inte möjlighet att hämta ut ett paket med varor som jag köpt på en rea, när varorna skickats tillbaka meddelade jag att jag ville ha produkten varpå de sa att det inte var möjligt då de initierat en återbetalning. Vilket jag inte begärt och enl. Deras policy så måste jag avbeställa order för att detta skall inträffa. Så återigen de som gjort fel och de vill inte ta ansvar för att ge mig som kund bästa upplevelse. Uppdatering, en stund efter denna skrivelse så ordnade de så att jag kunde beställa mina varor på nytt till det kampanjpris jag ursprungligen beställt för. Har haft 1 reklamationsärende där en kaffebryggare gick sönder, skickade in och väntade. Frågade om status efter några veckor men ingen hade koll. Dök iaf upp en ny kaffebryggare en dag så det funkade fast kundtjänst verkade inte ha koll på saken. Men hemsidan är bra, bra priser, och snabba leveranser, tyvärr överväger jag som mångårig, månatlig kund att byta ut webhallen då Deras kundtjänst är under all kritik och inte fokuserad alls på kundnöjdhet. Hoppas detta ändras snart annars får man handla hos andra istället.
HANDLA INTE HÄR OM DU VILL HA DINA VAROR! Beställde 20:april 2020, de kommunicerar inte med mig, jag jagar dem för att få svar men de vägrar skicka mina varor. De svarar på mail med idiotiska ursäkter som bara ett blufföretag kan komma på. Jag har dessutom redan betalt så de är inget betalstrul. //Jens
Väldigt nöjd med mina varor, ca 3 veckors leveranstid och de frågade innan de beställde och skickade. Vill man ha bra pris och inte är knäpp och måste ha sina varor på 2 sekunder så är de toppen. Varorna kom väl paketerade på pall. Köpte spis, ugn, kyl, frys, diskmaskin och fläkt. Kommer absolut handla här igen.
Vi beställde en gunga och vid leverans så hade kartongen gått sönder och några delar hade ramlat ut, vi fick nya utan något krångel, vilket alltid i mina ögon är guld värt! I övrigt fina produkter och fina priser, de blir fler inköp hos litenleker!
Sjukt bra telefon! Bästa jag använt på väldigt väldigt länge!
Mycket enkla att ha och göra med, snabba leveranser och enkla att få kontakt med när man har frågor
Lätta att ha och göra med, skickar varor snabbt, sköter reklamationer enkelt och snabbt!